موسسه علمی آموزشی مبتکران جوان

گامی نوین در آموزش و فناوری

موسسه علمی آموزشی مبتکران جوان

گامی نوین در آموزش و فناوری

موسسه علمی آموزشی مبتکران جوان
موسسه علمی آموزشی مبتکران جوان با بهره گیری از کادر مجرب آمادگی ارائه خدمات آموزشی در زمینه های علوم نوین می باشد.

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است


دوره های آموزش رباتیک با هدف
"استعدادیابی و پرورش دانش آموزان مستعد در زمینه رباتیک"

امروزه با توجه به رشد وتوسعه علم وفناوری در سراسر دنیا وبخصوص میهن عزیزمان ایران نگاه مارا برای ارتقای دانش فنی فرزندانمان روز به روز حساس تر و مهم تر می نماید. در این حیطه ، رباتیک به عنوان یکی از موثرترین علوم در ساختار پیشرفت تکنولوژی کشور، اکنون در بخش های مختلف آموزشی وصنعتی کشور در حال گسترش است ، ما برآن شدیم با اجرای یک سیستم آموزشی پیشرفته ( تئوری و عملی ) در استان توسط گروهی متخصص و فنی بتوانیم گامی هرچند کوچک در جهت ارتقای علمی و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان این منطقه برداریم .

ما با هدف ارتقای دانش فنی و نیز بهره وری از علم رباتیک با قابلیت های هیجان و رقابت سازنده جهت جایگزینی مناسب و فرهنگی برای رفع انحرافات اصلی جامعه دانش آموزی و با محوریت حضور جوانان و نیز استفاده از خلاقیت های پنهان آنان در حوزه کار ، در استان گیلان اقدام به برگزاری دوره های آموزش رباتیک با هدف "استعدادیابی و پرورش دانش آموزان مستعد در زمینه رباتیک" نماییم .

این کلاس های آموزشی با داشتن یک سیستم مدون و پیوسته از بهترین سیستم های آموزشی برای آشنایی با علم رباتیک می باشد .

گروه رباتیک مبتکران جوان وابسته به موسسه علمی آموزشی مبتکران جوان شهر آفتاب، با داشتن سابقه حضور در جشنواره های علمی و داشتن ثبت اختراع آمادگی مشاوره  وراهنمایی در این زمینه ها می باشد.

ما  برای تمام مقاطع تحصیلی دورهای مخصوص تدوین نموده و با قابلیت برگزاری کلاسها بصورت خصوصی و گروهی آماده ارائه خدمات به تمام عزیزان هستیم.

## در هر نقطه از استان گیلان که ساکن هستید با ما تماس بگیرید .

دوره های آموزشی ویژه ی مقاطع پیش دبستان ، ابتدایی،  راهنمایی،   دبیرستان     " پسران/دختران"

...............................................................................

شماره های تماس : 6424844-0131

09118299367-09118389729

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۱۱
روابط عمومی


 

 دوره های آموزش کامپیوتر برای کودکان 

  

 

همه ما علاقه داریم بر اساس فطرت دانشجویی خود به دنبال ناگفته های علمی جهان رفته و از مسائل مختلف هم با خبر شویم.

آگاهی یافتن از علوم مختلف مسئله ای است که در ابتدای زندگی یعنی خردسالی در گوشمان زمزمه کرده اند و با پی گیری مداوم، بساط یادگیری دروس سنتی به شیوه سنتی برایمان فراهم شده است.

انگیزه و توان یادگیری در کودکی بیشتر است چون زمینه ذهنی بیشتری برای یادگیری دراین دوران وجود داشته و پاسخگویی بهتر و بالاتری نسبت به علوم آموزشی دارد .

امروزه با ظهور فناوری های نوین بعنوان یک علم زیربنایی و اینکه خود ماهیتـی دانش گونه و مستقل نیز دارد ضرورت نگاه جدی به امر یادگیری فراگیری وآگاهی یابی از ابعاد کلیدی فناوری های نوین اجتناب ناپذیر است.

اما ضرورت دیگر، آموزش مهارت های لازم با نگاه کاربردی و اجتماعی به مسئله است که فرد آموزش دیده را، هم از بعد تئوریک و هم از منظر عملی آگاه و آشنا به علوم و فناوری کرده و او را برای زندگی آسانتر با بهره وری بیشتر آماده می سازد .

در این میان نکته ای اساسی این است که با توجه به مقدمه یاد شده مبنی بر اهمیت یادگیری علوم و فنون در کودکی در خصوص دانش و فناوری از بعد نظری و علمی ضرورت آموزش برای نسل کودک و نوجوان، اصلی مهم و قابل توجه است.

ICT یا فناوری اطلاعات و ارتباطات در اینجا مورد اشاره است که بعنوان عنصری توانمند ساز همراه با نگاه نظری و کاربردی ، آموزش آن در سنین کودکی و نوجوانی بر اساس طرح درس های مناسب ضروری است.

                                      

لذا دپارتمان ICT کودک و نوجوان موسسه علمی آموزشی مبتکران جوان طرحی را تدوین نموده که کودکان و نوجوانان را از مقاطع پیش دبستان تا پیش دانشگاهی تحت پوشش آموزشی جامع قرار می­دهد.

  

طرح آموزشی موجود در زمینه علوم کامپیوتر به همراه افزایش اطلاعات عمومی، ارتقاء سطح هوشی و آموزش مهارت­های زندگی برای کودکان و نوجوانان می­باشد .

در حال حاضر دوره­های آموزشی این مجموعه به دو صورت در طول تابستان به عنوان دوره­های آزاد و در باقی ماه­های سال به عنوان دوره کامل 9 ماه تحصیلی قابل اجرا بوده که پایان موفقیت آمیز هر دوره منجر به دریافت کارنامه و مدرک معتبر از سوی موسسه علمی آموزشی مبتکران جوان خواهد بود که این مدارک کلید راهیابی به مقاطع بالاتر می­باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۳۱
روابط عمومی


دوره های آموزش فناوری نانو

با ظهور فناوری نانو و پیشرفت های روز افزون این فناوری در سطح کشور و جهان در سال ها اخیر، موج جدیدی از امیدواری ها برای مرتفع شدن طیف وسیعی از موانع و گلوگاه های علمی و صنعتی در کنار افزایش سطح سلامتی و رفاه ایجاد شده است. با توجه به قابلیت های این فناوری پیش بینی می شود محصولات مبتنی بر این دانش در آینده ای نچندان دوره سهم عمده ای از بازار جهانی را تشکیل دهند. بی شک سهم کشور ها از تولید دانش در حوزه فناوری نانو در طبقه بندی سیاسی و اقتصادی آنها در آینده دنیا نقش تعیین کننده ای خواهد داشت، از این رو آموزش به عنوان اصلی ترین پیش زمینه ورود به حوزه پژوهش و تولید در این فناوری مورد توجه جدی بسیاری از کشور های جهان قرار گرفته است.

این موسسه با تکیه بر توانمندی های خود در حوزه فناوری نانو و با توجه به  تجربیات پیشین کارشناسان خود در زمینه آموزش به ویژه آموزش فناوری های برتر، با مشارکت سایر ارگان های متولی امر آموزش در کشور اقدام به طرح ریزی و اجرای دوره های آموزشی متناسب با نیاز دانش آموزان، دانشجویان، پژوهشگران فعال در صنایع کشور و علاقمندان به فراگیری فناوری نانو نموده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره  0131-6424844  تماس حاصل نمایند.

توجه : به زودی اطلاعات کاملتری در سایت قرار داده خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۱۲
روابط عمومی