موسسه علمی آموزشی مبتکران جوان

گامی نوین در آموزش و فناوری

موسسه علمی آموزشی مبتکران جوان

گامی نوین در آموزش و فناوری

موسسه علمی آموزشی مبتکران جوان
موسسه علمی آموزشی مبتکران جوان با بهره گیری از کادر مجرب آمادگی ارائه خدمات آموزشی در زمینه های علوم نوین می باشد.
۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۱۲

دوره های آموزش فناوری نانو


دوره های آموزش فناوری نانو

با ظهور فناوری نانو و پیشرفت های روز افزون این فناوری در سطح کشور و جهان در سال ها اخیر، موج جدیدی از امیدواری ها برای مرتفع شدن طیف وسیعی از موانع و گلوگاه های علمی و صنعتی در کنار افزایش سطح سلامتی و رفاه ایجاد شده است. با توجه به قابلیت های این فناوری پیش بینی می شود محصولات مبتنی بر این دانش در آینده ای نچندان دوره سهم عمده ای از بازار جهانی را تشکیل دهند. بی شک سهم کشور ها از تولید دانش در حوزه فناوری نانو در طبقه بندی سیاسی و اقتصادی آنها در آینده دنیا نقش تعیین کننده ای خواهد داشت، از این رو آموزش به عنوان اصلی ترین پیش زمینه ورود به حوزه پژوهش و تولید در این فناوری مورد توجه جدی بسیاری از کشور های جهان قرار گرفته است.

این موسسه با تکیه بر توانمندی های خود در حوزه فناوری نانو و با توجه به  تجربیات پیشین کارشناسان خود در زمینه آموزش به ویژه آموزش فناوری های برتر، با مشارکت سایر ارگان های متولی امر آموزش در کشور اقدام به طرح ریزی و اجرای دوره های آموزشی متناسب با نیاز دانش آموزان، دانشجویان، پژوهشگران فعال در صنایع کشور و علاقمندان به فراگیری فناوری نانو نموده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره  0131-6424844  تماس حاصل نمایند.

توجه : به زودی اطلاعات کاملتری در سایت قرار داده خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۳
روابط عمومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی